چاپ صفحه | خروجی Word | ![]() صفحه نخست سامانه | ![]() طرح های تحقیقاتی | ![]() مقالات چاپ شده | ![]() مقالات ارائه شده | ![]() کتاب ها | ![]() پایان نامه ها | ![]() اختراعات | ![]() جوایز کسب شده | ![]() دوره ها/ کارگاه ها | ![]() داوری ها | علوم پزشکی شاهرود |
![]() پروفایل در SCOPUS |
![]() پروفایل در ISI |
![]() پروفایل در Google Scholar |
![]() پروفایل در ORCID |
![]() پروفایل در ResearchGate |
![]() پروفایل در پاب مد |
![]() پروفایل در مدلیب |
نام و نام خانوادگی (فارسی) : امیر باقری | رسته پژوهشگر : سایر |
نام و نام خانوادگی (انگلیسی) : Amir Bagheri | پست الکترونیک : amirahoo.20@gmail.com |
مرتبه علمی : غیر هیات علمی | دانشکده/محل خدمت : دانشکده پرستاری و مامایی |
رشته تخصصی : پرستاری | گروه آموزشی : |
آخرین مدرک تحصیلی : کارشناسی | آدرس محل کار : |
رشته تحصیلی/ تخصصی | درجهتحصیلی | سال دریافت مدرک | دانشگاه/ موسسه |
---|
سمت | نام و آدرس محل خدمت | تاریخ شروع | تاریخ پایان |
---|
ردیف | عنوان | کد رهگیری | سمت | مدت طرح(ماه) | تاریخ شروع | تاریخ پایان | وضعیت اجرای طرح |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | تاثیر آموزش روانشناختی مبتنی بر شبکه مجازی بر بارمراقبتی مراقبین خانوادگی بیماران مبتلا به سندرم حاد کرونری: یک کارآزمایی بالینی | 14020026 | همکار | 1402/07/08 | 1404/07/08 | در دست اجرا | |
2 | بررسی اعتیاد به اینترنت و عوامل مرتبط بر آن در پرستاران شاغل در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال ۱۴۰۲ | 14020022 | مجری غیر نماینده | 1402/08/17 | 1404/08/17 | در دست اجرا | |
3 | ترجمه و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خودگزارشی ایمنی دارویی بیمار | 14020048 | مجری | 1402/09/12 | 1404/09/12 | در دست اجرا |
ردیف | عنوان | کد رهگیری | نمایه | سال چاپ | ISSN | شماره | ضریب تاثیر |
---|
ردیف | عنوان مقاله | کد رهگیری | نام کنگره | محل کنگره | نوع ارائه | سال |
---|
ردیف | عنوان | نوع کتابت | قیمت |
---|
ردیف | عنوان | مقطع تحصیلی پایاننامه | نوع پایاننامه | تاریخ شروع | تاریخ پایان |
---|
ردیف | عنوان | سطح بهره برداری | تاریخ ثبت اختراع |
---|
ردیف | عنوان جایزه | نام جشنواره | تاریخ |
---|
ردیف | عنوان کارگاه /دوره | حوزه دوره/کارگاه | تاریخ شروع | تاریخ خاتمه |
---|
ردیف | عنوان | نوع داوری |
---|