کد مقاله | 6005 |
عنوان فارسی مقاله | Comparison of the Efficiency of Cognitive Rehabilitation, Intervention based on the Barclay Model, and Neurofeedback on Improving Executive Functions, Performance, and Attitude towards Reading in Children with Dyslexia |
عنوان لاتین مقاله | Comparison of the Efficiency of Cognitive Rehabilitation, Intervention based on the Barclay Model, and Neurofeedback on Improving Executive Functions, Performance, and Attitude towards Reading in Children with Dyslexia |
نام نشریه | International Journal of Health Studies |
دوره (شماره) | 10 |
ناشر | |
تاریخ انتشار | 1403/03/05 |
نمایه نامه | علمی پژوهشی |
سال شمسی | 1403 |
تعداد نویسندگان | 4 |
نوع مقاله | اصیل پژوهشی |
ISSN | 2423-6594 |
لینک مقاله | https://ijhs.shmu.ac.ir/index.php/ijhs/article/view/1079 |
ردیف | نویسنده | نویسنده خارج از دانشگاه | نفر چندم مقاله |
---|---|---|---|
1 | پژوهشگر خارج از دانشگاه | محبوبه طاهر | دوم |
2 | پژوهشگر خارج از دانشگاه | عباسعلی حسین خانزاده | چهارم |
3 | مرجان دشتی پور | مرجان دشتی پور | اول |
4 | حمید واحدی | سوم |