علوم پزشکي شاهرود

بررسی ارتباط رویکرد های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال 1390

The survey Relationship Between learning approach with Academic Achievement in among Shahroud University of Medical sciences students (1390)


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه پژوهان
مجري و همکاران
مجري و همکاران
 دانشگاه علوم پزشکي شاهرود
دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

مجريان: ربابه زروج حسینی

کلمات کليدي:

اطلاعات کلي طرح
hide/show

کد طرح در واحد ارائه دهنده 9061
کد کميته اخلاق
کد طرح 9061
عنوان فارسي طرح The survey Relationship Between learning approach with Academic Achievement in among Shahroud University of Medical sciences students (1390)
عنوان لاتين طرح بررسی ارتباط رویکرد های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال 1390
زمان اجرا -روز 304
تاريخ ارائه طرح 1390/10/18
تاريخ تصويب 1390/12/20
تاريخ شروع 1391/03/20
تاريخ خاتمه 1392/01/20
دانشکده/مرکز معاونت آموزشی
وضعيت اجراي طرح خاتمه یافته
محل اجراي طرح دانشگاه شاهرود
محل نگهداري گزارش
نوع مطالعه
نحوه مشارکت طرح غیر مشارکتی
سازمان مجري معاونت پژوهشی دانشگاه
تاريخ خاتمه مصوب شورا 1398/06/12
محل اعتبار طرح بودجه پژوهشی
محل اجراي طرح شهر شاهرود
نوع طرح کاربردی
ترجمان دانش (با رعايت دستورالعمل)
گروه هاي هدف ترجمان دانش

اطلاعات مجري و همکاران
hide/show

نام و نام‌خانوادگي سمت در طرح
ربابه زروج حسینیمجری
مهدی راعی دهقیهمکار
احسان نزاکتی علیزادههمکار
منیره کریم زاده قوچانیهمکار
مرضیه خدابخشیانهمکار
ربابه شاکریهمکار
عیسی نصیریهمکار