علوم پزشکي شاهرود

بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر بازی بر میزان یادگیری آناتومی بدن انسان در دانشجویان پزشکی: یک مطالعه نیمه تجربی

The effect of game-based teaching on the anatomy of the human body of medical students: A quasi-experimental study


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه پژوهان
مجري و همکاران
مجري و همکاران
 دانشگاه علوم پزشکي شاهرود
دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

مجريان: حسین ابراهیمی

کلمات کليدي:

اطلاعات کلي طرح
hide/show

کد طرح در واحد ارائه دهنده 1401000075
کد کميته اخلاق IR.SHMU.REC.1402.007
کد طرح 14010081
عنوان فارسي طرح The effect of game-based teaching on the anatomy of the human body of medical students: A quasi-experimental study
عنوان لاتين طرح بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر بازی بر میزان یادگیری آناتومی بدن انسان در دانشجویان پزشکی: یک مطالعه نیمه تجربی
زمان اجرا -روز
تاريخ ارائه طرح 1401/07/24
تاريخ تصويب 1401/12/14
تاريخ شروع 1402/03/24
تاريخ خاتمه 1404/03/24
دانشکده/مرکز
وضعيت اجراي طرح در دست اجرا
محل اجراي طرح
محل نگهداري گزارش
نوع مطالعه آموزش در پژوهش
نحوه مشارکت طرح
سازمان مجري
تاريخ خاتمه مصوب شورا
محل اعتبار طرح
محل اجراي طرح
نوع طرح
ترجمان دانش (با رعايت دستورالعمل)
گروه هاي هدف ترجمان دانش

اطلاعات مجري و همکاران
hide/show

نام و نام‌خانوادگي سمت در طرح
مائده اسماعیلیمجری غیر نماینده
سعید قاسم پورمجری غیر نماینده
حسین ابراهیمیمجری
سارا سعیدنیامجری غیر نماینده
محمد حسن بصیری نژادهمکار
حمیده طاهری علیاییهمکار