اجرای شکل تغییر یافته یادگیری براساس حل مسأله و بررسی نظرات دانشجویان
Application of Modified Problem Based-Learning (MPBL) and Students’ Point of View
نویسندگان: علی دادگری , لیلا دادور , مریم یوسفی
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
174 |
عنوان فارسی مقاله |
اجرای شکل تغییر یافته یادگیری براساس حل مسأله و بررسی نظرات دانشجویان |
عنوان لاتین مقاله |
Application of Modified Problem Based-Learning (MPBL) and Students’ Point of View |
نام نشریه |
فصلنامه دانش و تندرستی |
دوره (شماره) |
3(2) |
ناشر |
آفرنگ |
تاریخ انتشار |
1387/05/15 |
نمایه نامه |
|
سال شمسی |
1387 |
تعداد نویسندگان |
|
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
|
لینک مقاله |
|