علوم پزشکی شاهرود

مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند

Comparison of Self, Peer, and Clinical Teacher Evaluation in Clinical Skills Evaluation Process of Midwifery Students


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
اطلاعات تفضیلی
اطلاعات تفضیلی
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی شاهرود
علوم پزشکی شاهرود

نویسندگان: گیتی آتش سخن , ناهید بلبل حقیقی , حسین باقری , حسین ابراهیمی

کلمات کلیدی:

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 1152
عنوان فارسی مقاله مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند
عنوان لاتین مقاله Comparison of Self, Peer, and Clinical Teacher Evaluation in Clinical Skills Evaluation Process of Midwifery Students
نام نشریه آموزش در علوم پزشکی
دوره (شماره) 10(4)
ناشر مرکز مطالعات و توسعه‌ی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارگان انجمن آموزش پزشکی ایران
تاریخ انتشار 1389/10/04
نمایه نامه cinhal-IV
سال شمسی 1389
تعداد نویسندگان 4
نوع مقاله اصیل پژوهشی
ISSN 1608 -9359
لینک مقاله http://ijme.mui.ac.ir/browse.php?a_id=1448&sid=1&slc_lang=fa

نویسندگان
hide/show

ردیف نویسنده نویسنده خارج از دانشگاه نفر چندم مقاله
1گیتی آتش سخن اول
2حسین ابراهیمی چهارم
3حسین باقری سوم
4ناهید بلبل حقیقی دوم