مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند
Comparison of Self, Peer, and Clinical Teacher Evaluation in Clinical Skills Evaluation Process of Midwifery Students
نویسندگان: گیتی آتش سخن , ناهید بلبل حقیقی , حسین باقری , حسین ابراهیمی
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
1152 |
عنوان فارسی مقاله |
مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند |
عنوان لاتین مقاله |
Comparison of Self, Peer, and Clinical Teacher Evaluation in Clinical Skills Evaluation Process of Midwifery Students |
نام نشریه |
آموزش در علوم پزشکی |
دوره (شماره) |
10(4) |
ناشر |
مرکز مطالعات و توسعهی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارگان انجمن آموزش پزشکی ایران |
تاریخ انتشار |
1389/10/04 |
نمایه نامه |
cinhal-IV |
سال شمسی |
1389 |
تعداد نویسندگان |
4 |
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
1608 -9359 |
لینک مقاله |
http://ijme.mui.ac.ir/browse.php?a_id=1448&sid=1&slc_lang=fa |