آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد و مهارت ارائه و کیفیت گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی ( یک مطالعه اقدام پژوهی)
Evidence-Based Medicine, Presentation Skills, and the Quality of Morning Report in Medical Students: An Operations Research
نویسندگان: محمدباقر سهرابی , احسان نزاکتی علیزاده , ربابه زروج حسینی , پونه ذوالفقاری , الهه یحیایی
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
2485 |
عنوان فارسی مقاله |
آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد و مهارت ارائه و کیفیت گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی ( یک مطالعه اقدام پژوهی) |
عنوان لاتین مقاله |
Evidence-Based Medicine, Presentation Skills, and the Quality of Morning Report in Medical Students: An Operations Research |
نام نشریه |
گام های توسعه در آموزش پزشکی |
دوره (شماره) |
13(4) |
ناشر |
دانشگاه علوم پزشکی کرمان |
تاریخ انتشار |
1395/09/15 |
نمایه نامه |
علمی پژوهشی |
سال شمسی |
1395 |
تعداد نویسندگان |
5 |
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
4242- 1735 |
لینک مقاله |
http://sdmej.ir/browse.php?a_code=A-10-1765-3&slc_lang=fa&sid=1&sw=%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C |