علوم پزشکی شاهرود

مقایسه تأثیر 2 روش آموزش بیمارمحور و خانواده محور (مبتنی بر الگوی توانمندسازی) بر شاخص های آزمایشگاهی بیماران دیابتی نوع 2

Comparison of patient-centered and family-centered teaching methods (based on empowerment model) on the laboratory variables of patients with type II diabetes


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
اطلاعات تفضیلی
اطلاعات تفضیلی
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی شاهرود
علوم پزشکی شاهرود

نویسندگان: حسین ابراهیمی , مهدی صادقی , حمید واحدی , - -

کلمات کلیدی:

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 2517
عنوان فارسی مقاله مقایسه تأثیر 2 روش آموزش بیمارمحور و خانواده محور (مبتنی بر الگوی توانمندسازی) بر شاخص های آزمایشگاهی بیماران دیابتی نوع 2
عنوان لاتین مقاله Comparison of patient-centered and family-centered teaching methods (based on empowerment model) on the laboratory variables of patients with type II diabetes
نام نشریه مجله بالینی پرستاری و مامایی
دوره (شماره) (1)5
ناشر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
تاریخ انتشار 1395/01/06
نمایه نامه علمی پژوهشی
سال شمسی 1395
تعداد نویسندگان 4
نوع مقاله اصیل پژوهشی
ISSN 2322-4703
لینک مقاله http://jcnm.skums.ac.ir/browse.php?a_id=346&sid=1&slc_lang=en

نویسندگان
hide/show

ردیف نویسنده نویسنده خارج از دانشگاه نفر چندم مقاله
1- -جعفر کاووسی پویاچهارم
2حسین ابراهیمی اول
3مهدی صادقی دوم
4حمید واحدی سوم