مقایسه تأثیر 2 روش آموزش بیمارمحور و خانواده محور (مبتنی بر الگوی توانمندسازی) بر شاخص های آزمایشگاهی بیماران دیابتی نوع 2
Comparison of patient-centered and family-centered teaching methods (based on empowerment model) on the laboratory variables of patients with type II diabetes
نویسندگان: حسین ابراهیمی , مهدی صادقی , حمید واحدی , - -
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
2517 |
عنوان فارسی مقاله |
مقایسه تأثیر 2 روش آموزش بیمارمحور و خانواده محور (مبتنی بر الگوی توانمندسازی) بر شاخص های آزمایشگاهی بیماران دیابتی نوع 2 |
عنوان لاتین مقاله |
Comparison of patient-centered and family-centered teaching methods (based on empowerment model) on the laboratory variables of patients with type II diabetes |
نام نشریه |
مجله بالینی پرستاری و مامایی |
دوره (شماره) |
(1)5 |
ناشر |
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد |
تاریخ انتشار |
1395/01/06 |
نمایه نامه |
علمی پژوهشی |
سال شمسی |
1395 |
تعداد نویسندگان |
4 |
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
2322-4703 |
لینک مقاله |
http://jcnm.skums.ac.ir/browse.php?a_id=346&sid=1&slc_lang=en |