بررسی ارتباط رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
Investigating the Relationship between Learning Approaches and Academic Achievement among the Students of Shahroud University of Medical Sciences
نویسندگان: ربابه زروج حسینی , مصطفی عنایت راد , حسین ابراهیمی , پژوهشگر خارج از دانشگاه , سپهر زمانی , سپیده مهدوی
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
3676 |
عنوان فارسی مقاله |
بررسی ارتباط رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود |
عنوان لاتین مقاله |
Investigating the Relationship between Learning Approaches and Academic Achievement among the Students of Shahroud University of Medical Sciences |
نام نشریه |
international journal of health studies |
دوره (شماره) |
4(4) |
ناشر |
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود |
تاریخ انتشار |
1398/07/03 |
نمایه نامه |
علمی پژوهشی |
سال شمسی |
1398 |
تعداد نویسندگان |
6 |
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
2423-6594 |
لینک مقاله |
http://ijhs.shmu.ac.ir/index.php/ijhs/article/view/664 |