علوم پزشکی شاهرود

بررسی ارتباط رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

Investigating the Relationship between Learning Approaches and Academic Achievement among the Students of Shahroud University of Medical Sciences


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
اطلاعات تفضیلی
اطلاعات تفضیلی
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی شاهرود
علوم پزشکی شاهرود

نویسندگان: ربابه زروج حسینی , مصطفی عنایت راد , حسین ابراهیمی , پژوهشگر خارج از دانشگاه , سپهر زمانی , سپیده مهدوی

کلمات کلیدی:

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 3676
عنوان فارسی مقاله بررسی ارتباط رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
عنوان لاتین مقاله Investigating the Relationship between Learning Approaches and Academic Achievement among the Students of Shahroud University of Medical Sciences
نام نشریه international journal of health studies
دوره (شماره) 4(4)
ناشر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
تاریخ انتشار 1398/07/03
نمایه نامه علمی پژوهشی
سال شمسی 1398
تعداد نویسندگان 6
نوع مقاله اصیل پژوهشی
ISSN 2423-6594
لینک مقاله http://ijhs.shmu.ac.ir/index.php/ijhs/article/view/664

نویسندگان
hide/show

ردیف نویسنده نویسنده خارج از دانشگاه نفر چندم مقاله
1حسین ابراهیمی سوم
2پژوهشگر خارج از دانشگاهمهدی راعیچهارم
3ربابه زروج حسینی اول
4سپهر زمانی پنجم
5مصطفی عنایت راد دوم
6سپیده مهدوی ششم