بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزشی مصاحبه انگیزشی و همسالان بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستانی در رابطه با سلامت بلوغ
A comparative study of the effect of two educational methods of motivational interviewing and peers on self-efficacy of female high school students in relation to puberty health
نویسندگان: سارا محمدی , پژوهشگر خارج از دانشگاه , زهرا متقی , سحر پاریاب , امید گرکز
کلمات کلیدی:
کد مقاله |
4926 |
عنوان فارسی مقاله |
بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزشی مصاحبه انگیزشی و همسالان بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستانی در رابطه با سلامت بلوغ |
عنوان لاتین مقاله |
A comparative study of the effect of two educational methods of motivational interviewing and peers on self-efficacy of female high school students in relation to puberty health |
نام نشریه |
J Edu Health Promot |
دوره (شماره) |
10 |
ناشر |
Medknow Publications |
تاریخ انتشار |
1400/08/07 |
نمایه نامه |
medline-II |
سال شمسی |
1400 |
تعداد نویسندگان |
5 |
نوع مقاله |
اصیل پژوهشی |
ISSN |
2277-9531 |
لینک مقاله |
https://www.jehp.net/article.asp?issn=2277-9531;year=2021;volume=10;issue=1;spage=393;epage=393;aulast=Mohamadi |