علوم پزشکی شاهرود

بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزشی مصاحبه انگیزشی و همسالان بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستانی در رابطه با سلامت بلوغ

A comparative study of the effect of two educational methods of motivational interviewing and peers on self-efficacy of female high school students in relation to puberty health


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
اطلاعات تفضیلی
اطلاعات تفضیلی
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی شاهرود
علوم پزشکی شاهرود

نویسندگان: سارا محمدی , پژوهشگر خارج از دانشگاه , زهرا متقی , سحر پاریاب , امید گرکز

کلمات کلیدی:

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 4926
عنوان فارسی مقاله بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزشی مصاحبه انگیزشی و همسالان بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستانی در رابطه با سلامت بلوغ
عنوان لاتین مقاله A comparative study of the effect of two educational methods of motivational interviewing and peers on self-efficacy of female high school students in relation to puberty health
نام نشریه J Edu Health Promot
دوره (شماره) 10
ناشر Medknow Publications
تاریخ انتشار 1400/08/07
نمایه نامه medline-II
سال شمسی 1400
تعداد نویسندگان 5
نوع مقاله اصیل پژوهشی
ISSN 2277-9531
لینک مقاله https://www.jehp.net/article.asp?issn=2277-9531;year=2021;volume=10;issue=1;spage=393;epage=393;aulast=Mohamadi

نویسندگان
hide/show

ردیف نویسنده نویسنده خارج از دانشگاه نفر چندم مقاله
1پژوهشگر خارج از دانشگاه دوم
2سحر پاریاب چهارم
3امید گرکز پنجم
4زهرا متقی سوم
5سارا محمدی اول